Kendi karakterinizin hayatta kalması ve sağlığı her zaman önce gelir ve her rol oynama durumunda dikkate alınmalıdır. (Örneğin, karşı taraf açıkça çoğunluktadır. Teknik olarak kazanabilirsiniz, ancak herhangi bir eylemle hayatınızı mutlak tehlikeye atarsınız!)
Karakter adı gerçekçi olmalıdır. "Ficksie Hartmann", tanınmış oyuncular, oyun karakterleri vb. İsimlere izin verilmez. Asalet unvanları, akademik unvanlar, semboller veya sayılar istenmez. Red Dust Roleplay, uygunsuz, gerçekçi olmayan isimleri değiştirme hakkını saklı tutar.
Genellikle RP'ye dahil edilir, araba soygunu, at soygunu ve cinayet gibi tüm suçlar, kumarbazlarla aynı ciddiyetle cezalandırılır.
Bir kişi bir rol yapma durumundan son derece ahlaki veya kişisel olarak saldırıya uğramış hissetmesine neden olduğu için tatmin olmazsa, duruma son verilmelidir.
Herhangi bir biçimde (oyuncu veya AI) cinsel tacizde durum farklıdır. Bu durumlar hemen kesintiye uğrayabilir. O zaman desteğe gitmelisin. (Tecavüz RP kalıcı dışlanmaya yol açar)
Sunucuda alkol etkisi altında oynamak yasaktır! Bu konuda dikkat çekmeniz durumunda destek, önleyici yasaklar düzenleme hakkını saklı tutar.
2. Yeni Yaşam Kuralı
Yerinde bir doktor tarafından bakılmaz, ancak süre dolduktan sonra yeniden doğarsanız, bir doktorun ofisinde tekrar uyanırsınız. Nasıl kendinden geçtiğini belli belirsiz hatırlayabilirsin, ama bilinçsizken ne olduğunu hatırlayamazsın.
"Acil doktor [Enter ile yeniden doğar]" tarafından yapılan tedaviden sonra, 30 dakika boyunca önceki RP durumuna geri dönülmemelidir. Bir rol yapma durumu, çatışmalar gibi devam eden bir eylem olarak anlaşılır.
Burada açıkça tanımlanmalıdır, KO bilinçsiz anlamına gelmez! Nakavtla sonuçlanan yaralanmanın ciddiyetine bağlı olarak, ya hala bilinçlisiniz ve her şeyi hatırlayabilirsiniz ya da ışıklar söner (örneğin, kafanıza şiddetli bir darbe ile) ve hiçbir şey bilmiyorsunuz. Bu sizin takdirinize bağlıdır.
Bir doktor tarafından tedavi edilirseniz (canlandırılırsanız), özel RP durumunu hatırlayabilirsiniz. Siz bilinçsizken olan ama olmadığınız her şey.
Oyundaki bilinçsizlik sebebi ne olursa olsun (aynı zamanda senkronizasyonsuzlaşma veya hata) kabul edilmeli ve oynanmalıdır.
Bir rol oyunu sırasında uzuvlarınız veya başınız yanlışlıkla kesilirse ve bir doktor tarafından yeniden hayata döndürülürseniz, uzuvların ayrılması vb. (Cildi yeniden yükleme) oynamazsınız. Doktorlar tarafından düzeltilebilecek küçük sakatlıklar hariçtir.
3. Başarısız RP
RP'de bir kişi rol dışı kalırsa veya OOC (Karakter Dışı) konuşursa, buna Başarısız RP denir. Yaralanmalardan oynamama veya Süpermen davranışı da dahildir. Kendinize sorun, karakterim şu anda harekete geçebilir mi?
Yanlışlıkla oldu. Bir aksilik durumunda yaratıcı olun (ör. Yanlışlıkla boğulma [E]). "Kasıtlı değildi", Başarısız RP olarak kabul edilir.
RP geçmişi olmadan sürekli sprint yapmak gerçekçi değil! Sürekli etrafta koşarsanız, kısa bir süre sonra siz de tamamen bitkin olacaksınız.
Güç tarımı / çalışması da gerçekçi değil! Belli bir süre çalışmak meşru ve gereklidir, ancak örneğin bir süre sonra siz de bitkin düşersiniz. Cevheri saatlerce çırpın!
Aktif bir RP durumunda bilinç kaybına tepki vermek (zamanlayıcı sona erdikten sonra) yasaktır. (Örneğin, başka bir oyuncu tarafından kaçırılırsınız ve bir at üzerinde bilinçsizsiniz veya hala bir durumun aktif bir parçasısınız ve sonra doktora götürülebilirsiniz.)
Rol yapma sırasında karakterin özelliklerini büyük ölçüde değiştirmek yasaktır. Normal çerçevede bir karakter gelişebilir. Ancak, karakteriniz çok yönlü değil (çok yönlü)!
Bir şerif / mareşal tarafından tutuklanan ve onun tarafından bir arabaya bindirilen kimse, onu bağımsız olarak bırakamaz. [E] 'ye sorulmadan arabayı bağımsız olarak terk eden herkes Fail RP!
Kilitli evler yabancılar tarafından açılamaz. İstisnalar, RP'de bir "anahtarın" teslim edildiği durumlardır.
Karakterinizin zihninin arkasında gözü yok. Buna göre davranın!
Tam maskelemeye sahip oyuncular, sesleri / aksanı veya kıyafetleri / atları ile tanınmamalıdır. Maskeli oyuncunun kimliğini gizlemek için mümkün olan her şeyi yapması gerekir (başlık, göze çarpmayan kıyafetler, diğer at / at arabası). Bir oyuncu yalnızca görsel temasla tanımlanabilir. Başka bir odadaki bir oyuncu, görünene kadar kimliği belirsiz kabul edilir.
Ses ve video kayıtları rol oyununda kullanılamaz. Sadece destek amaçlı kanıt olarak kullanılırlar.
Envanterde bulunan uzun silahlar her zaman gözle görülür şekilde takılmalıdır! (Ancak, "hızlı" bir şekilde (yaklaşık 5-10 dakika) salona giderseniz ve onu kısa bir süre tezgaha yaslarsanız, yine de onunla baş edebilir, envanterde devre dışı bırakabilir ve "ata asabilirsiniz".)
4. Güç RP
Power RP, diğer oyuncuya kendi RP'nize girme veya RP'nizi ona zorlama ve manevra alanı bırakma fırsatı vermemeniz anlamına gelir.
Karakteriniz her zaman durumdan zarar görmeden çıkma fırsatına sahip olmalıdır.
Bilinci yerinde olmayan bir kimsenin aşağılanması ve sakatlanması hiçbir şekilde yasaktır.
5. RDM / VDM
Herhangi bir RP geçmişi olmadan diğer oyuncuları veya yapay zekayı öldürmek (silahlarla, bıçaklarla, hatta elle) yasaktır. (Rastgele Ölüm Maçı)
Herhangi bir ölümcül güç kullanımı, uygun bir RP durumuna dayanmalıdır.
Herhangi bir RP geçmişi olmadan atlar tarafından diğer oyuncuları veya AI'yı geçmek (taşıma) veya öldürmek de yasaktır. (Araç Ölüm Maçı)
Başka bir oyuncunun üzerinden geçmek / başka bir oyuncunun üstüne binmek, yalnızca tekrarlanan anonslardan sonra ayrılmaması durumunda izin verilir.
6. BSG, Meta Oyun, Komut Dosyalı RP ve IC / OOC ayrımı
Oyunun (OOC) dışında edinilen oyundaki (IC) bilgilerin kullanımı metagaming olarak bilinir.
Bu, Discord veya Teamspeak'te gönderilen "mektupları" da içerir.
Red Dust Roleplay sunucusundayken aktif olarak akışları izlemek yasaktır ve meta oyun olarak cezalandırılır.
BSG (Backseat Gaming), diğer oyuncuların size gönderdiği ve sizin yapmanız gereken (örn. Yerde bilinçsiz biri varsa "beni doktora götür") bilgi veya eylemleri ifade eder.
Örneğin karakteriniz aşağılandıysa, ayrılması gerekir. Bir rol oynuyorsun, bu yüzden bu gerçek hayat olarak görülmemeli! Elbette karakterinizi olabildiğince gerçekçi oynamalısınız, ancak farkı bilmelisiniz. Bununla ilgili zorluk yaşıyorsanız, rol oyununu bırakmayı düşünmelisiniz.
Scriptet-RP istisnasız yasaktır! RP'de tüm eylemler planlanmalı ve gerçekleştirilmelidir.
7. RP kaçışı
Bir rol yapma durumundan çıkış yaparak, birkaç gün kasıtlı olarak giriş yapmayarak, durumdan uzaklaştırılarak veya intihar ederek (ör. Çevrimdışı kaçış / savaştan çıkış) kaçmak yasaktır. Bir rol oynama durumu yalnızca rol oyununda sona erer.
Bir sunucunun yeniden başlatılmasından, bir oyun çökmesinden veya benzer bir durumdan sonra, dahil olan tüm oyuncular hemen oyuna geri dönmelidir. İstisnalar, teknik sorunlar (bkz. §15 oyun içi kurallar) veya bir takım üyesinin müdahalesi.
8. tepki süresi ve atış duyurusu
Rol oyununda, oyunculara bir eyleme tepki vermeleri için her zaman makul bir süre verilmelidir.
Özellikle, bir silahın kullanımı tutarlı bir eylemle açıkça ilan edilmelidir.
Tutuklama, silah sesi duyuru değildir!
Tek başına bir RP dizisi bir atış duyurusu olarak sayılmaz!
Sırasıyla, görevdeki bir şerif / mareşale silah doğrultulursa, bu bir atış anonsu olarak sayılır.
9. rehine alma ve saldırılar
Rehin alma durumunda, RP her zaman ön planda olmalı ve fidye / ekipman değil. Fidye / ekipman gerçekçi olmalıdır.
Rehine açıkça bir grubun parçasıysa, devlete karşı fidye talebinde bulunulamaz.
Sadece bir şerif görev başındaysa, onu soygun için bağlı olarak kullanmak yasaktır.
Kementli başka bir oyuncuya bağlıysanız ve RP etkinliklerinde aktifseniz, genel Red Dead Redemption işlevini kullanarak (R'ye birkaç kez basarak) kendinizi serbest bırakmanız yasaktır. Ancak, yere indirildiyseniz ve gözetimsiz bırakıldıysanız, yaklaşık 10 dakika sonra kendinizi özgür bırakma fırsatınız vardır.
İşbirliği içinde olduklarını gösteren, RP ile birlikte hareket eden ve RP'yi takip etmek için her şeyi sunan rehineler sonunda ölmeyebilir. (Güç RP)
Bir hırsızlık durumunda, yalnızca sahada bulunan öğeler (makul sınırlar dahilinde) çalınabilir. İçindekileri çalmak için atı ve at arabasını ahırdan çıkarmaya zorlanmamalıdır.
10. İnfaz / İntihar
Rol yapma durumundan kaçmak için kasıtlı intihar yasaktır.
İntihar çözüm değil! Derin bir RP dizisi bir ön koşul olmalı ve yönetim tarafından kabul edilebilmesi için yazılı olarak desteğe sunulmalıdır.
Yürütme talepleri yalnızca eksiksiz bir RP geçmişi ile yazılı olarak gönderilebilir ve sunucu yönetimi tarafından onaylanmalıdır.
İnfazlar yalnızca başvuru sahibi veya başvuruda açıkça belirtilen yeterli RP geçmişine sahip kişi tarafından yapılabilir. Uygulama, ilgili kişinin kurallara uygun hareket edebilmesi için IC'ye açık bir şekilde iletilmelidir.
Ölüme yol açan bir kan, infaz olarak sayılır ve destekten talep edilmelidir.
Önceden bildirimde bulunulmadan gerçekleşen "RP infazları", RP durumu sona erdikten sonra her iki tarafça destek ekibine bildirilmelidir. Bu açıklığa kavuşturulana kadar, gelecekteki rol oyununu tehlikeye atmamak için her iki taraf da artık oturum açmayabilir.
Kayıtlı bir infazdan sonra, idam edilen oyuncunun nasıl devam edeceği konusunda anlaşmak için desteğe gitmesi gerekir. Yakında öleceğinden şüphelenilen maddi varlıkları (örn. Şirketler / vagonlar) vermek veya başka oyunculara devretmek / satmak yasaktır. Destek olarak, oyuncunun yeni karakterine transfer edilip edilmeyeceğine ve hangi varlıkların aktarılacağına karar verilir. Yönetim burada tam karar verme yetkisine sahiptir!
Oyuncunun yeni karakterinin 4 hafta boyunca önceki karakterinin eski RP dizilerine girmesine izin verilmez.
İnfaz edilen kişinin yeni karakter ile infaz için intikam almasına izin verilmez.
11. Blood In & Blood Out (gruplar)
Destek, giren / çıkan kanın meşru olup olmadığını kontrol ettiği için bir kan girişi ve bir kan çıkışı kaydedilmelidir (video kanıtı, ekran görüntüsü).
Blood Out, Blood In gerektirir.
Kan çıkışı prosedürü, çeteye girerken üyeye açıkça iletilmelidir.
Kan çıkışı her zaman bir RP geçmişine sahip olmalıdır.
Bir çeteden / gruptan ayrılırken sadece bir kan çıkışı olur, bu en yüksek durumda aynı zamanda bir karakterin ölümü anlamına gelir.
12. gruplar / çeteler / aileler
Bir grup / gruplama maksimum 5 üyeden oluşabilir. Adaylar tam üye olarak sayılır ve toplam üye sayısına dahil edilir.
Bir grup kurarken (en az 3 üye), meclis grup yönetiminde bir lider bulunmalıdır. Eyalet meclis grupları bu kuraldan muaftır.
Bir grup sivil veya kabul edilmeyen grup en fazla 3 kişiyle birlikte hareket edebilir.
Gruplar en fazla bir diğer gruptan yardım alabilir, ancak en fazla 5 kişiyi geçmemelidir (örneğin A grubu 3 erkekle B çetesine gelir ve yardım ister, B grubu 2 erkek / kadın gönderebilir ). Üçüncü şahıslar, istemeden kendi istekleriyle ve yalnızca kendi çıkarlarınızı korumak için çatışmalara çekilirse, bu kural geçerli değildir.
Tüccarlar veya çalışanlar sivil olarak sayılmaya devam ediyor. Ayrı ayrı bir grubun parçası olmadıkları sürece.
Klanlar bir grup / çete / aile olarak kabul edilmez ve bu nedenle sivil bir grup olarak sayılmaya devam eder (klan işlevi kayıtlı bir grup tarafından kullanılmadığı sürece).
13. Yolsuzluk
Eyalet parlamento gruplarında yolsuzluk, meşru bir iddianın olmadığı, kendisi veya üçüncü bir kişi için maddi veya manevi bir avantaj elde etmek için bir işlevde güven konumunun kötüye kullanılması anlamına gelir.
Genel olarak, devlet parlamento gruplarında yolsuzluğa idari bir yasak vardır ve bunun etkileri parlamento grubuna bir bütün olarak zarar verir. Bu kuralın istisnaları milletvekilleridir.
14. Eyalet parlamento grupları
Eyalet fraksiyonları arasında Mareşal, Şerif, Yardımcı ve Doktorlar bulunmaktadır.
Grup silahları (şerif tabancası, doktor kementi) çalınmamalıdır. Silahlarını bırakamadıkları için.
Devlet gruplarının arabaları, bir arka plan hikayesi olmadan çalınamaz veya hasar görmez.
Görevdeki doktorlara dokunulamaz! Bu, bir duruma aktif olarak müdahale etmedikçe ve böylece kendinizi tehlikeye atmadıkça, onları soymamalı, rehin alma veya benzeri şeyler yapmamalısınız!
15. Hatalar, Hileler ve Teknik Sorunlar
Hataların veya hilelerin yayınlanması ve dağıtılması yasaktır.
Hile yapmak ve açıkça istenmeyen avantajların (istismarların) kullanılması yasaktır.
Hataları keşfeden herkes, bunları derhal Discord'a veya destek ekibine bildirmelidir.
Böceklerden yararlanan oyuncuları keşfeden herkes, onları derhal desteklemeye bildirmelidir.
Arabaları hareket ettirmek veya döndürmek için nesnelerin (örn. Kutular) kullanılması yasaktır.
Merdiven veya benzeri şeyler inşa etmek için nesneler / öğeler kullanılmamalıdır (kötüye kullanma yasaktır)
Autoaim'in kullanılması (örneğin, bir kontrol cihazıyla oynarken) yasaktır.
Diğer oyuncuların teknik sorunlarının istismar edilmesi yasaktır. Teknik bir sorun nedeniyle bir rol oyunu durumundan ayrılan bir kişinin, sonuçsuz kalmadan rol oyunu durumuna tekrar katılma hakkının on dakikası vardır. Teknik sorunlar nedeniyle bir rol yapma durumundan temelli ayrılmak zorunda kalan herkes, destek ekibini bilgilendirmekle yükümlüdür. Sunucuya 15 dakikadan uzun süre erişilemezse, mevcut rol oynama durumları otomatik olarak sonlandırılır ve devam ettirilmesi gerekmez.
16. Eski arkadaşlar / tanıdıklar
Her oyuncu yalnız seyahat eder. Bu durum, karakter konseptlerine halihazırda erkek, kız kardeş, arkadaş vb. Dahil eden oyuncular için geçerli değildir. Sunucu yönetimi, dahil olan çok sayıda arkadaş / aile / tanıdık sayısını belirleme hakkını saklı tutar.
17. şirket / ticaret
Eyalette bir şirket / işletme kurmak isteyen oyuncular, Red Dust Roleplay ile bir konsept (forum) ile iletişime geçmelidir.
İşletme sahipleri, 3 gün aradan sonra yedek biriyle ilgilenmekle yükümlüdür. Bu temsil, destek amacıyla kaydedilmelidir.
18. İadeler
Destek yoluyla geri ödeme talepleri, yalnızca video veya fotoğraf kanıtı ile geçerli kabul edilecek ve ancak o zaman kabul edilecektir.
Bu aynı zamanda bir oyun hatası nedeniyle kaybedilen eşyalar için de geçerlidir.
Taraftarlar, oyuncuların geri ödemelerini bireysel olarak sorgulama ve hatta sahtekarlıktan şüpheleniliyorsa onları reddetme hakkına sahiptir.
19. Başarısız RP
Envanterde bulunan uzun silahlar her zaman gözle görülür şekilde takılmalıdır! (Ancak, "hızlı" bir şekilde (yaklaşık 5-10 dakika) salona giderseniz ve onu kısa bir süre tezgaha yaslarsanız, yine de onunla baş edebilir, envanterde devre dışı bırakabilir ve "ata asabilirsiniz".)
20. gruplar / çeteler / aileler
Klanlar bir grup / çete / aile olarak kabul edilmez ve bu nedenle sivil bir grup olarak sayılmaya devam eder (klan işlevi kayıtlı bir grup tarafından kullanılmadığı sürece).
Kendi karakterinizin hayatta kalması ve sağlığı her zaman önce gelir ve her rol oynama durumunda dikkate alınmalıdır. (Örneğin, karşı taraf açıkça çoğunluktadır. Teknik olarak kazanabilirsiniz, ancak herhangi bir eylemle hayatınızı mutlak tehlikeye atarsınız!)
Karakter adı gerçekçi olmalıdır. "Ficksie Hartmann", tanınmış oyuncular, oyun karakterleri vb. İsimlere izin verilmez. Asalet unvanları, akademik unvanlar, semboller veya sayılar istenmez. Red Dust Roleplay, uygunsuz, gerçekçi olmayan isimleri değiştirme hakkını saklı tutar.
Genellikle RP'ye dahil edilir, araba soygunu, at soygunu ve cinayet gibi tüm suçlar, kumarbazlarla aynı ciddiyetle cezalandırılır.
Bir kişi bir rol yapma durumundan son derece ahlaki veya kişisel olarak saldırıya uğramış hissetmesine neden olduğu için tatmin olmazsa, duruma son verilmelidir.
Herhangi bir biçimde (oyuncu veya AI) cinsel tacizde durum farklıdır. Bu durumlar hemen kesintiye uğrayabilir. O zaman desteğe gitmelisin. (Tecavüz RP kalıcı dışlanmaya yol açar)
Sunucuda alkol etkisi altında oynamak yasaktır! Bu konuda dikkat çekmeniz durumunda destek, önleyici yasaklar düzenleme hakkını saklı tutar.
2. Yeni Yaşam Kuralı
Yerinde bir doktor tarafından bakılmaz, ancak süre dolduktan sonra yeniden doğarsanız, bir doktorun ofisinde tekrar uyanırsınız. Nasıl kendinden geçtiğini belli belirsiz hatırlayabilirsin, ama bilinçsizken ne olduğunu hatırlayamazsın.
"Acil doktor [Enter ile yeniden doğar]" tarafından yapılan tedaviden sonra, 30 dakika boyunca önceki RP durumuna geri dönülmemelidir. Bir rol yapma durumu, çatışmalar gibi devam eden bir eylem olarak anlaşılır.
Burada açıkça tanımlanmalıdır, KO bilinçsiz anlamına gelmez! Nakavtla sonuçlanan yaralanmanın ciddiyetine bağlı olarak, ya hala bilinçlisiniz ve her şeyi hatırlayabilirsiniz ya da ışıklar söner (örneğin, kafanıza şiddetli bir darbe ile) ve hiçbir şey bilmiyorsunuz. Bu sizin takdirinize bağlıdır.
Bir doktor tarafından tedavi edilirseniz (canlandırılırsanız), özel RP durumunu hatırlayabilirsiniz. Siz bilinçsizken olan ama olmadığınız her şey.
Oyundaki bilinçsizlik sebebi ne olursa olsun (aynı zamanda senkronizasyonsuzlaşma veya hata) kabul edilmeli ve oynanmalıdır.
Bir rol oyunu sırasında uzuvlarınız veya başınız yanlışlıkla kesilirse ve bir doktor tarafından yeniden hayata döndürülürseniz, uzuvların ayrılması vb. (Cildi yeniden yükleme) oynamazsınız. Doktorlar tarafından düzeltilebilecek küçük sakatlıklar hariçtir.
3. Başarısız RP
RP'de bir kişi rol dışı kalırsa veya OOC (Karakter Dışı) konuşursa, buna Başarısız RP denir. Yaralanmalardan oynamama veya Süpermen davranışı da dahildir. Kendinize sorun, karakterim şu anda harekete geçebilir mi?
Yanlışlıkla oldu. Bir aksilik durumunda yaratıcı olun (ör. Yanlışlıkla boğulma [E]). "Kasıtlı değildi", Başarısız RP olarak kabul edilir.
RP geçmişi olmadan sürekli sprint yapmak gerçekçi değil! Sürekli etrafta koşarsanız, kısa bir süre sonra siz de tamamen bitkin olacaksınız.
Güç tarımı / çalışması da gerçekçi değil! Belli bir süre çalışmak meşru ve gereklidir, ancak örneğin bir süre sonra siz de bitkin düşersiniz. Cevheri saatlerce çırpın!
Aktif bir RP durumunda bilinç kaybına tepki vermek (zamanlayıcı sona erdikten sonra) yasaktır. (Örneğin, başka bir oyuncu tarafından kaçırılırsınız ve bir at üzerinde bilinçsizsiniz veya hala bir durumun aktif bir parçasısınız ve sonra doktora götürülebilirsiniz.)
Rol yapma sırasında karakterin özelliklerini büyük ölçüde değiştirmek yasaktır. Normal çerçevede bir karakter gelişebilir. Ancak, karakteriniz çok yönlü değil (çok yönlü)!
Bir şerif / mareşal tarafından tutuklanan ve onun tarafından bir arabaya bindirilen kimse, onu bağımsız olarak bırakamaz. [E] 'ye sorulmadan arabayı bağımsız olarak terk eden herkes Fail RP!
Kilitli evler yabancılar tarafından açılamaz. İstisnalar, RP'de bir "anahtarın" teslim edildiği durumlardır.
Karakterinizin zihninin arkasında gözü yok. Buna göre davranın!
Tam maskelemeye sahip oyuncular, sesleri / aksanı veya kıyafetleri / atları ile tanınmamalıdır. Maskeli oyuncunun kimliğini gizlemek için mümkün olan her şeyi yapması gerekir (başlık, göze çarpmayan kıyafetler, diğer at / at arabası). Bir oyuncu yalnızca görsel temasla tanımlanabilir. Başka bir odadaki bir oyuncu, görünene kadar kimliği belirsiz kabul edilir.
Ses ve video kayıtları rol oyununda kullanılamaz. Sadece destek amaçlı kanıt olarak kullanılırlar.
Envanterde bulunan uzun silahlar her zaman gözle görülür şekilde takılmalıdır! (Ancak, "hızlı" bir şekilde (yaklaşık 5-10 dakika) salona giderseniz ve onu kısa bir süre tezgaha yaslarsanız, yine de onunla baş edebilir, envanterde devre dışı bırakabilir ve "ata asabilirsiniz".)
4. Güç RP
Power RP, diğer oyuncuya kendi RP'nize girme veya RP'nizi ona zorlama ve manevra alanı bırakma fırsatı vermemeniz anlamına gelir.
Karakteriniz her zaman durumdan zarar görmeden çıkma fırsatına sahip olmalıdır.
Bilinci yerinde olmayan bir kimsenin aşağılanması ve sakatlanması hiçbir şekilde yasaktır.
5. RDM / VDM
Herhangi bir RP geçmişi olmadan diğer oyuncuları veya yapay zekayı öldürmek (silahlarla, bıçaklarla, hatta elle) yasaktır. (Rastgele Ölüm Maçı)
Herhangi bir ölümcül güç kullanımı, uygun bir RP durumuna dayanmalıdır.
Herhangi bir RP geçmişi olmadan atlar tarafından diğer oyuncuları veya AI'yı geçmek (taşıma) veya öldürmek de yasaktır. (Araç Ölüm Maçı)
Başka bir oyuncunun üzerinden geçmek / başka bir oyuncunun üstüne binmek, yalnızca tekrarlanan anonslardan sonra ayrılmaması durumunda izin verilir.
6. BSG, Meta Oyun, Komut Dosyalı RP ve IC / OOC ayrımı
Oyunun (OOC) dışında edinilen oyundaki (IC) bilgilerin kullanımı metagaming olarak bilinir.
Bu, Discord veya Teamspeak'te gönderilen "mektupları" da içerir.
Red Dust Roleplay sunucusundayken aktif olarak akışları izlemek yasaktır ve meta oyun olarak cezalandırılır.
BSG (Backseat Gaming), diğer oyuncuların size gönderdiği ve sizin yapmanız gereken (örn. Yerde bilinçsiz biri varsa "beni doktora götür") bilgi veya eylemleri ifade eder.
Örneğin karakteriniz aşağılandıysa, ayrılması gerekir. Bir rol oynuyorsun, bu yüzden bu gerçek hayat olarak görülmemeli! Elbette karakterinizi olabildiğince gerçekçi oynamalısınız, ancak farkı bilmelisiniz. Bununla ilgili zorluk yaşıyorsanız, rol oyununu bırakmayı düşünmelisiniz.
Scriptet-RP istisnasız yasaktır! RP'de tüm eylemler planlanmalı ve gerçekleştirilmelidir.
7. RP kaçışı
Bir rol yapma durumundan çıkış yaparak, birkaç gün kasıtlı olarak giriş yapmayarak, durumdan uzaklaştırılarak veya intihar ederek (ör. Çevrimdışı kaçış / savaştan çıkış) kaçmak yasaktır. Bir rol oynama durumu yalnızca rol oyununda sona erer.
Bir sunucunun yeniden başlatılmasından, bir oyun çökmesinden veya benzer bir durumdan sonra, dahil olan tüm oyuncular hemen oyuna geri dönmelidir. İstisnalar, teknik sorunlar (bkz. §15 oyun içi kurallar) veya bir takım üyesinin müdahalesi.
8. tepki süresi ve atış duyurusu
Rol oyununda, oyunculara bir eyleme tepki vermeleri için her zaman makul bir süre verilmelidir.
Özellikle, bir silahın kullanımı tutarlı bir eylemle açıkça ilan edilmelidir.
Tutuklama, silah sesi duyuru değildir!
Tek başına bir RP dizisi bir atış duyurusu olarak sayılmaz!
Sırasıyla, görevdeki bir şerif / mareşale silah doğrultulursa, bu bir atış anonsu olarak sayılır.
9. rehine alma ve saldırılar
Rehin alma durumunda, RP her zaman ön planda olmalı ve fidye / ekipman değil. Fidye / ekipman gerçekçi olmalıdır.
Rehine açıkça bir grubun parçasıysa, devlete karşı fidye talebinde bulunulamaz.
Sadece bir şerif görev başındaysa, onu soygun için bağlı olarak kullanmak yasaktır.
Kementli başka bir oyuncuya bağlıysanız ve RP etkinliklerinde aktifseniz, genel Red Dead Redemption işlevini kullanarak (R'ye birkaç kez basarak) kendinizi serbest bırakmanız yasaktır. Ancak, yere indirildiyseniz ve gözetimsiz bırakıldıysanız, yaklaşık 10 dakika sonra kendinizi özgür bırakma fırsatınız vardır.
İşbirliği içinde olduklarını gösteren, RP ile birlikte hareket eden ve RP'yi takip etmek için her şeyi sunan rehineler sonunda ölmeyebilir. (Güç RP)
Bir hırsızlık durumunda, yalnızca sahada bulunan öğeler (makul sınırlar dahilinde) çalınabilir. İçindekileri çalmak için atı ve at arabasını ahırdan çıkarmaya zorlanmamalıdır.
10. İnfaz / İntihar
Rol yapma durumundan kaçmak için kasıtlı intihar yasaktır.
İntihar çözüm değil! Derin bir RP dizisi bir ön koşul olmalı ve yönetim tarafından kabul edilebilmesi için yazılı olarak desteğe sunulmalıdır.
Yürütme talepleri yalnızca eksiksiz bir RP geçmişi ile yazılı olarak gönderilebilir ve sunucu yönetimi tarafından onaylanmalıdır.
İnfazlar yalnızca başvuru sahibi veya başvuruda açıkça belirtilen yeterli RP geçmişine sahip kişi tarafından yapılabilir. Uygulama, ilgili kişinin kurallara uygun hareket edebilmesi için IC'ye açık bir şekilde iletilmelidir.
Ölüme yol açan bir kan, infaz olarak sayılır ve destekten talep edilmelidir.
Önceden bildirimde bulunulmadan gerçekleşen "RP infazları", RP durumu sona erdikten sonra her iki tarafça destek ekibine bildirilmelidir. Bu açıklığa kavuşturulana kadar, gelecekteki rol oyununu tehlikeye atmamak için her iki taraf da artık oturum açmayabilir.
Kayıtlı bir infazdan sonra, idam edilen oyuncunun nasıl devam edeceği konusunda anlaşmak için desteğe gitmesi gerekir. Yakında öleceğinden şüphelenilen maddi varlıkları (örn. Şirketler / vagonlar) vermek veya başka oyunculara devretmek / satmak yasaktır. Destek olarak, oyuncunun yeni karakterine transfer edilip edilmeyeceğine ve hangi varlıkların aktarılacağına karar verilir. Yönetim burada tam karar verme yetkisine sahiptir!
Oyuncunun yeni karakterinin 4 hafta boyunca önceki karakterinin eski RP dizilerine girmesine izin verilmez.
İnfaz edilen kişinin yeni karakter ile infaz için intikam almasına izin verilmez.
11. Blood In & Blood Out (gruplar)
Destek, giren / çıkan kanın meşru olup olmadığını kontrol ettiği için bir kan girişi ve bir kan çıkışı kaydedilmelidir (video kanıtı, ekran görüntüsü).
Blood Out, Blood In gerektirir.
Kan çıkışı prosedürü, çeteye girerken üyeye açıkça iletilmelidir.
Kan çıkışı her zaman bir RP geçmişine sahip olmalıdır.
Bir çeteden / gruptan ayrılırken sadece bir kan çıkışı olur, bu en yüksek durumda aynı zamanda bir karakterin ölümü anlamına gelir.
12. gruplar / çeteler / aileler
Bir grup / gruplama maksimum 5 üyeden oluşabilir. Adaylar tam üye olarak sayılır ve toplam üye sayısına dahil edilir.
Bir grup kurarken (en az 3 üye), meclis grup yönetiminde bir lider bulunmalıdır. Eyalet meclis grupları bu kuraldan muaftır.
Bir grup sivil veya kabul edilmeyen grup en fazla 3 kişiyle birlikte hareket edebilir.
Gruplar en fazla bir diğer gruptan yardım alabilir, ancak en fazla 5 kişiyi geçmemelidir (örneğin A grubu 3 erkekle B çetesine gelir ve yardım ister, B grubu 2 erkek / kadın gönderebilir ). Üçüncü şahıslar, istemeden kendi istekleriyle ve yalnızca kendi çıkarlarınızı korumak için çatışmalara çekilirse, bu kural geçerli değildir.
Tüccarlar veya çalışanlar sivil olarak sayılmaya devam ediyor. Ayrı ayrı bir grubun parçası olmadıkları sürece.
Klanlar bir grup / çete / aile olarak kabul edilmez ve bu nedenle sivil bir grup olarak sayılmaya devam eder (klan işlevi kayıtlı bir grup tarafından kullanılmadığı sürece).
13. Yolsuzluk
Eyalet parlamento gruplarında yolsuzluk, meşru bir iddianın olmadığı, kendisi veya üçüncü bir kişi için maddi veya manevi bir avantaj elde etmek için bir işlevde güven konumunun kötüye kullanılması anlamına gelir.
Genel olarak, devlet parlamento gruplarında yolsuzluğa idari bir yasak vardır ve bunun etkileri parlamento grubuna bir bütün olarak zarar verir. Bu kuralın istisnaları milletvekilleridir.
14. Eyalet parlamento grupları
Eyalet fraksiyonları arasında Mareşal, Şerif, Yardımcı ve Doktorlar bulunmaktadır.
Grup silahları (şerif tabancası, doktor kementi) çalınmamalıdır. Silahlarını bırakamadıkları için.
Devlet gruplarının arabaları, bir arka plan hikayesi olmadan çalınamaz veya hasar görmez.
Görevdeki doktorlara dokunulamaz! Bu, bir duruma aktif olarak müdahale etmedikçe ve böylece kendinizi tehlikeye atmadıkça, onları soymamalı, rehin alma veya benzeri şeyler yapmamalısınız!
15. Hatalar, Hileler ve Teknik Sorunlar
Hataların veya hilelerin yayınlanması ve dağıtılması yasaktır.
Hile yapmak ve açıkça istenmeyen avantajların (istismarların) kullanılması yasaktır.
Hataları keşfeden herkes, bunları derhal Discord'a veya destek ekibine bildirmelidir.
Böceklerden yararlanan oyuncuları keşfeden herkes, onları derhal desteklemeye bildirmelidir.
Arabaları hareket ettirmek veya döndürmek için nesnelerin (örn. Kutular) kullanılması yasaktır.
Merdiven veya benzeri şeyler inşa etmek için nesneler / öğeler kullanılmamalıdır (kötüye kullanma yasaktır)
Autoaim'in kullanılması (örneğin, bir kontrol cihazıyla oynarken) yasaktır.
Diğer oyuncuların teknik sorunlarının istismar edilmesi yasaktır. Teknik bir sorun nedeniyle bir rol oyunu durumundan ayrılan bir kişinin, sonuçsuz kalmadan rol oyunu durumuna tekrar katılma hakkının on dakikası vardır. Teknik sorunlar nedeniyle bir rol yapma durumundan temelli ayrılmak zorunda kalan herkes, destek ekibini bilgilendirmekle yükümlüdür. Sunucuya 15 dakikadan uzun süre erişilemezse, mevcut rol oynama durumları otomatik olarak sonlandırılır ve devam ettirilmesi gerekmez.
16. Eski arkadaşlar / tanıdıklar
Her oyuncu yalnız seyahat eder. Bu durum, karakter konseptlerine halihazırda erkek, kız kardeş, arkadaş vb. Dahil eden oyuncular için geçerli değildir. Sunucu yönetimi, dahil olan çok sayıda arkadaş / aile / tanıdık sayısını belirleme hakkını saklı tutar.
17. şirket / ticaret
Eyalette bir şirket / işletme kurmak isteyen oyuncular, Red Dust Roleplay ile bir konsept (forum) ile iletişime geçmelidir.
İşletme sahipleri, 3 gün aradan sonra yedek biriyle ilgilenmekle yükümlüdür. Bu temsil, destek amacıyla kaydedilmelidir.
18. İadeler
Destek yoluyla geri ödeme talepleri, yalnızca video veya fotoğraf kanıtı ile geçerli kabul edilecek ve ancak o zaman kabul edilecektir.
Bu aynı zamanda bir oyun hatası nedeniyle kaybedilen eşyalar için de geçerlidir.
Taraftarlar, oyuncuların geri ödemelerini bireysel olarak sorgulama ve hatta sahtekarlıktan şüpheleniliyorsa onları reddetme hakkına sahiptir.
19. Başarısız RP
Envanterde bulunan uzun silahlar her zaman gözle görülür şekilde takılmalıdır! (Ancak, "hızlı" bir şekilde (yaklaşık 5-10 dakika) salona giderseniz ve onu kısa bir süre tezgaha yaslarsanız, yine de onunla baş edebilir, envanterde devre dışı bırakabilir ve "ata asabilirsiniz".)
20. gruplar / çeteler / aileler
Klanlar bir grup / çete / aile olarak kabul edilmez ve bu nedenle sivil bir grup olarak sayılmaya devam eder (klan işlevi kayıtlı bir grup tarafından kullanılmadığı sürece).